Menestys syntyy oikeista ihmisistä.
Saavuta enemmän kuin uskalsit kuvitella.

 

 

Mitkä ovat asiakaspalvelun suurimmat trendit 2017?

manpowergroup-asiakaspalvelun-trendiraportti.jpg

Suomalaiset asiantuntijat kertovat, mikä asiakaspalvelussa puhuttaa ja miten ala kehittyy vuonna 2017

Trendiraportti kokoaa alan kuumimmat puheenaiheet yksiin kansiin. Asiakaspalvelun nykytilaan ja tulevaisuuteen ottavat kantaa 15 asiakaspalvelun ja -kokemuksen huippuammattilaista.

Asiakaspalvelun ammattilaisilla on edessään valtavan mielenkiintoinen, jatkuvan ja kiihtyvän muutoksen sävyttämä vuosi.

  • Millaisia ovat asiakaspalvelun suurimmat trendit?
  • Mitä isoja haasteita ala kohtaa juuri nyt?
  • Missä nähdään seuraava suuri digiloikka?
  • Miten ulkoistaminen kehittyy?
  • Mistä kaivataan avointa keskustelua?
  • Ja millaisia neuvoja raati lähettää muille asiakaspalvelun ammattilaisille?

Älä putoa kelkasta, vaan lue, mistä aiheista kannattaa olla kartalla juuri nyt!

 

Lataa raportti veloituksetta täyttämällä lomake:

 

Lataamalla tiedoston hyväksyt, että ManpowerGroup voi olla yhteydessä sinuun sähköpostitse ja/tai puhelimitse.